Premiera „Starfielda” za rogiem. Zobaczcie aktorski zwiastun superprodukcji Bethesdy
store.steampowered.com

• Dodał: Sebastian Sierociński
  • Data publikacji: 23.08.2023, 17:34

Do oficjalnej premiery Starfielda pozostały równo dwa tygodnie. Jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku doczekała się aktorskiego zwiastuna, który zaprezentowano z okazji rozpoczęcia kolejnej edycji targów Gamescom.

Najnowsze dzieło amerykańskiego studia Bethesda Softworks zabierze nas do wczesnych lat XXIV wieku. Kolonizacja kosmosu stała się codziennością, a wpływ człowieka obejmuje tysiące planet galaktyki. Postęp technologiczny to jednak również krwawe konflikty. Wcielamy się w postać członka Konstelacji - organizacji zajmującej się odkrywaniem rubieży kosmosu, a nasze odkrycia mogą zaważyć na losach całej ludzkości.

Starfield jest klasycznym RPG z otwartym światem, który podziwiać będziemy zarówno z perspektywy pierwszej, jak i trzeciej osoby. Gra ma oferować pełnię swobody działania jeżeli chodzi o eksplorację oraz poprowadzenie samej historii. Duży nacisk położono na kreację otoczenia - podczas rozgrywki przyjdzie nam zwiedzić szokującą liczbę tysiąca proceduralnie generowanych planet, które - według najnowszych informacji od samych twórców - poznamy bez żadnych ograniczeń.

Tytuł zadebiutuje już 6 września w wersji na PC (wymagania sprzętowe znajdziecie pod tym adresem) oraz konsole Xbox Series X/S. W tym samym terminie superprodukcja znajdzie się w ofercie abonamentu Xbox Game Pass. Pięć dni wcześniej zagrają posiadacze edycji Premium/Kolekcjonerskiej. Zwiastun znajdziecie poniżej:

Sebastian Sierociński

Student Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Miłośnik kina, literatury, gier komputerowych i muzyki. Kontakt: sierocinskisebastian00@gmail.com