„Marvel's Spider-Man: Miles Morales” znamy datę premiery i cenę wydania na PC
store.steampowered.com

„Marvel's Spider-Man: Miles Morales” znamy datę premiery i cenę wydania na PC

  • Dodał: Sebastian Sierociński
  • Data publikacji: 13.10.2022, 23:03

Wreszcie poznaliśmy oficjalną datę premiery Marvel's Spider-Man: Miles Morales w wersji na komputery osobiste. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w tytuł zagramy jeszcze tej jesieni, bo 18 listopada. Twórcy podzielili się również ceną i wymaganiami sprzętowymi gry.

Przypomnijmy, że za port gry z konsol PlayStation odpowiada studio Nixxes Software, które w sierpniu tego roku wypuściło na rynek bijącego rekordy popularności Marvel's Spider-Man Remastered. W opublikowanej dziś zapowiedzi deweloperzy prezentują m.in. szereg usprawnień, jakie zapewnią nam PC-ty. Do tych należy chociażby rozgrywka bez limitu klatek, gra na ultraszerokim monitorze, wsparcie rewolucyjnej technologii DLSS 3.0 (obecnie dostępna jedynie przy kartach RTX z serii 4000), możliwość wzbogacenia oprawy graficznej o ray tracing czy obsługa kontrolera DualSense. Granie na najwyższych możliwych detalach w wysokich rozdzielczościach będzie jednak wymagało lepszego sprzętu. Minimalne i zalecane wymagania znajdziecie w tabeli poniżej:

Sequel hitu z 2018 roku opowiada o losach Milesa, młodego chłopaka obdarzonego pajęczymi mocami, który zostaje wplątany w sam środek wojny pomiędzy supernowoczesną grupą przestępców a potężną korporacją. Pod względem mechanik tytuł nie będzie znacząco różnił się od poprzedniczki, choć rozgrywka zostanie wzbogacona o kilka nowych rozwiązań. Nieznacznym zmianom ulegnie również model walki wręcz.

Przedsprzedaż gry ruszyła m.in. w sklepie Steam, gdzie Milesa Moralesa zakupimy w cenie 219 złotych. Nabycie produkcji przed 18 listopada zapewni nam wcześniejszy dostęp do dwóch kostiumów oraz dodatkowych punktów umiejętności. Niedawno zaprezentowany zwiastun znajdziecie poniżej:

Sebastian Sierociński

Student Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Miłośnik kina, literatury, gier komputerowych i muzyki.