Pyramid Games pnie się w górę. Niespodziewany sukces symulatora paleontologa
techraptor.net

Pyramid Games pnie się w górę. Niespodziewany sukces symulatora paleontologa

• Dodał: Emilia Wójcik
  • Data publikacji: 13.08.2022, 21:30

Pyramid Games to polskie studio gamingowe odpowiadające za niezbyt głośne tytuły takie jak: Real Motocross, Alter Cosmos lub też Spyhack. Aktualnie odniosło ono znacznie większy sukces ze swoją najnowszą produkcją Dinosaur Fossil Hunter, dzięki której odnotowało trzykrotny wzrost zysku względem minionego roku.

Gra mająca swoją premierę 4 maja na platformie Steam już w ciągu pierwszego miesiąca od debiutu sprzedała się w ok. 22 tysiącach kopii. Dla Pyramid Games jest to pierwsza taka szansa na rozwój i poszerzenie zasięgów. Od kwietnia do czerwca wypracowano w firmie powyżej 1,8 mln zł zysku netto, a w ciągu całego pierwszego półrocza aż 2,7 mln zł. Jest to kolejno trzy- i dwukrotny wzrost względem poprzednich statystyk.

Omawiany symulator jest pomysłową rozrywką zarówno dla niedoszłych badaczy prehistorycznego życia, jak i wszystkich, którzy lubią łączyć pożyteczne zdobywanie wiedzy z przyjemną sesją gameplay'u. Z przyjętej roli paleontologa zadowolonych było 74% użytkowników, choć w ostatnim czasie dominować zaczęły recenzje bardzo pozytywne za sprawą 86% przychylnych głosów.

Mimo, iż studio ma w planach prace nad niepowiązanymi projektami, zamierza ono stale rozwijać wątek Dinosaur Fossil Hunter. W związku z tym już na 17 sierpnia przewidziana jest istotna aktualizacja wprowadzająca pewne poprawki techniczne oraz nową zawartość. Produkt zaistniał w wersji na komputery osobiste.

Źródło: pyramid.games